Projekt "Stać nas na więcej" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Projekt "Stać nas na więcej" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Tajniki mechatroniki
28.10.2014 r. uczniowie klas IV-VI, pod opieką doradcy zawodowego p. Anny Zientarskiej, uczestniczyli w wycieczce do Regionalnego Ośrodka Edukacji Mechatronicznej w Łódzkim Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego, który posiada najnowocześniejsze wyposażenie w zakresie mechatroniki.
Dzieci wzięły udział w zajęciach warsztatowych, podczas których uzyskały podstawowe informacje o zawodzie mechatronika, m.in. dowiedziały się, jakie predyspozycje potrzebne są do pracy w tym zawodzie, jaka wygląda ścieżka kształcenia, w których łódzkich szkołach można kształcić się w zawodzie mechatronika i gdzie później można pracować.
Kim zostanę gdy dorosnę...?
21 października 2014r. uczniowie klas IV-VI, pod opieką doradcy zawodowego i szkolnego pedagoga, wzięli udział w wycieczce zawodoznawczej do Zespołu Szkół Ekonomiczno-Turystyczno-Hotelarskich w Łodzi. Uczestnicy wycieczki poznali ofertę szkoły, którą zaprezentowała uczennica Patrycja Drożdżalska. Szkoła kształci w zawodach:
TECHNIK EKONOMISTA
TECHNIK OBSŁUGI TURYSTYCZNEJ
TECHNIK HOTELARSTWA
e-matematyka - Kto wymyślił liczby?
Uczniowie na zajęciach przygotowali plansze z historii matematyki. Szukali odpowiedzi na pytania: Kto wymyślił liczby? Jak liczono dawniej?
Projekt matematyczny „Tabliczka mnożenia”
W naszej szkole we wrześniu realizowany był projekt matematyczny „Tabliczka mnożenia". W ramach projektu uczniowie powtarzali tabliczkę mnożenia w domu i na lekcjach matematyki. Chętni uczniowie wykonywali prace dodatkowe związane z tabliczką mnożenia:
Projekt "Stać nas na więcej"
Projekt "Stać nas na więcej" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
GŁÓWNE ZAŁOŻENIA PROJEKTU
Projekt zakłada wdrażanie programu rozwoju szkoły i wzbogacanie oferty edukacyjnej poprzez:
- organizację zajęć wyrównawczych z j. polskiego, matematyki i j. angielskiego w celu wyrównywania szans edukacyjnych;
- prowadzenie cyklu przygotowań do sprawdzianu klas VI;
- pomoc psychologa ( porady, warsztaty dla uczniów);
- organizację zajęć rozwijających zdolności i zainteresowania matematyczne, przyrodnicze i informatyczne;
- warsztaty artystyczne: muzyczne, plastyczne, teatralne;
- zajęcia wychowawcze dla młodszych dzieci w soboty i ferie;
- zajęcia z terapii sensorycznej;
- cykl działań przygotowujących do przyszłych wyborów zawodowych;
- wzbogacanie form pracy na lekcjach poprzez realizację innowacji i wykorzystanie technik multimedialnych.
W ramach projektu szkoła uzyska dodatkowy sprzęt i pomoce dydaktyczne.